Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Havránek, Lukáš ; Dombek, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v růstu a tuto činnost vykonává od roku 2006. V práci se věnuji teoretickému zázemí tvorby podnikatelského záměru, analýze vnitřního i vnějšího prostředí společnosti a posléze přecházím ke konkrétním návrhům postupu expanze včetně detailního finančního plánu. Klíčovou konkurenční výhodou společnosti je, že vychází z nových vědeckých poznatků v oblasti rozhodovacích procesů zákazníků (behaviorální ekonomie, neuroekonomie) a přenáší je do každodenního fungování firem.
Business Plan for Gastronomic Facility
Lešická, Martina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The subject of the thesis is the elaboration of a business plan for the foundation of a new gastronomic facility. The gastronomic facility will be small café located in Nitra Slovakia. This thesis defines basic concepts, objectives, methods, and theoretical knowledge necessary to clarify the subject matter on the basis of which a specific business plan is drawn up. In the conclusion of the thesis, the evaluation of the effectiveness of investing in a particular idea is summarized with the help of financial analysis.
Business Plan for Gastronomic Facility
Lešická, Martina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The subject of the thesis is the elaboration of a business plan for the foundation of a new gastronomic facility. The gastronomic facility will be small café located in Nitra Slovakia. This thesis defines basic concepts, objectives, methods, and theoretical knowledge necessary to clarify the subject matter on the basis of which a specific business plan is drawn up. In the conclusion of the thesis, the evaluation of the effectiveness of investing in a particular idea is summarized with the help of financial analysis.
Proces založení a tvorby oděvní značky
Švach, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem. Klíčová slova Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečení
Podnikatelský záměr
Havránek, Lukáš ; Dombek, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v růstu a tuto činnost vykonává od roku 2006. V práci se věnuji teoretickému zázemí tvorby podnikatelského záměru, analýze vnitřního i vnějšího prostředí společnosti a posléze přecházím ke konkrétním návrhům postupu expanze včetně detailního finančního plánu. Klíčovou konkurenční výhodou společnosti je, že vychází z nových vědeckých poznatků v oblasti rozhodovacích procesů zákazníků (behaviorální ekonomie, neuroekonomie) a přenáší je do každodenního fungování firem.
Návrh C2C služby pro směnný obchod, tvorba prototypu aplikace a uvedení na trh
Pokorný, Jakub ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Daněk, Ladislav (oponent)
Práce se zabývá identifikováním příležitosti na trhu, analýzou a návrhem aplikace sloužící k zprostředkování (barterové) směny zboží mezi uživateli. Výstupem je realizovaný prototyp sloužící pro ověření uvedení služby na trh a následná analýza úspěšnosti, návrh postupu následného vývoje a zlepšování produktu dle výsledků využití prototypu. Závěrem definování parametrů, významu a omezení byznys plánu pro vznik, uvedení na trh a úspěšnost v získávání uživatelů a jejich udržení.
Metodika budování autoritativního obsahového webu
Totzauer, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Hlavním předmětem práce je návrh metodiky budování autoritativního obsahového webu. V první části práce je analyzován současný stav metodik pro vývoj webových aplikací a softwaru obecně. Dále je analyzována metodika Lean Startup pro tvorbu byznys plánu. V dalších kapitolách je navržena vlastní metodika, která pokrývá všechny kroky tvorby webu. Od samotného nápadu, přechází k tvorbě byznys modelu, vymezení téma webu, určení cílové skupiny, způsobů monetizace, konkurence a konkurenčních výhod. Pokračuje návrhem informační architektury pomocí klasifikační analýzy klíčových slov a multidimenzionálního pohledu na data, kterými jsou vyhledávací dotazy lidí. Pro samotný vývoj webu nabízí analýzu jazyků a nástrojů. Při následném provozu webu online zkoumá možnosti monetizace návštěvnosti. V praktické části je metodika verifikována pomocí definovaných metrik na příkladu návrhu mezinárodního webu v anglickém jazyce na téma recepty na vaření. Výstupem práce je navržená metodika pro autoritativní obsahový web a návrh webu unirecipes.com.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.